Támogasd a Millát!

Támogasd a Millát!

A Millát továbbra is csak veletek együtt tarthatjuk mozgásban, csak így működik. Csak rátok számíthatunk! Kérjük, ha van rá lehetőségetek utaljátok át egy-két órányi munkabéreteket támogatásként, persze ha nagyobb összeg jön, azt különösen köszönjük!

Köszönettel:

a Milla szervezői

Millamédia Nonprofit Kft. (CIB Bank)
HUF: 10700244-67439111-51100005
HUF IBAN: HU85 1070 0244 6743 9111 5110 0005
EUR: 10700244-67439111-50000005
EUR IBAN: HU43 1070 0244 6743 9111 5000 0005
USD: 10700244-67439111-50100002
USD IBAN: HU22 1070 0244 6743 9111 5010 0002

Egymillióan a magyar sajtószabadságért a Facebook-on

Inkább kussolunk - mondják az On The Spot készítői

2012.04.18. 20:29 Együtt 2014


Az On The Spot riporterei, Cseke Eszter és S. Takács András kedd este a Budapesti Corvinus Egyetem zsúfolásig megtelt nagyelőadójában beszélgettek az egyetemistákkal. A két fiatal digitális újságíró a világot járva készíti doktumentumfilmjeit. Most meséltek. A kezdetekről, a műfajról, bizalomról és hazugságról, hitelességről és megérzésekről. És arról is, miért nem nyúlnak itthoni témákhoz.

Nem fogunk előadást tartani, mert egy-két éve ugyanott ültünk, ahol ti, és nem telt el annyi idő, hogy feljogosítva érezzük magunkat egy előadásra, de bármit kérdezhettek - szólította meg S. Takács András a több mint ötszáz hallgatót, aki nem is kérette magát, és másfél órán át faggatta a fiatal filmeseket. Először a kezdetekről.

Sokan máig nem hiszik el, hogy az On The Spot úgy kezdődött, ahogy: két kiskamerával beszabadultunk a Gázai-övezetbe, itthon suli mellett megvágtuk a dokumentumfilmet, és a Spektrum csatorna megrendelte az első évadot - mondta Cseke Eszter. A műsor első adásai kapcsán sok hitetlenkedő komment érkezett, amelyek arról szóltak, hogy ugye senki sem gondolja komolyan, hogy két magyar fiatal csak úgy odaférkőzik az ENSZ-főtitkárhoz vagy Evo Morales bolíviai elnökhöz, és biztosan komoly apparátus áll a háttérben. Az OTS riporterei szerint a nézők azért kételkednek a médiában feltűnő szereplők igazában vagy szavahihetőségében, mert megszokták, hogy a magyar mainstreamben sok a hazugság.

A megrendezett kukoricalopástól nagyon sokáig lehetne sorolni azokat az eseteket, amikor kiderült, hogy a riporterek és a szerkesztők becsapták a nézőket - mondta S. Takács -, akik szépen lassan, sajnos teljes joggal, teljesen elveszítették a bizalmukat az újságírókban.

Az OTS készítőinek az első évben ezzel az általános nézettel kellett megküzdeniük a hitelességért. Miközben filmjeik hónapról hónapra gyarapították törzsközönségüket a Spektrumon, a BBC és a CNN átvette burmai anyagukat, majd az Európa Tanács is kitüntette őket a munkájukért, és egyre többen lettek büszkék rájuk itthon is.

Ez egy kötéltánc - magyarázták -, és bár igyekszel maximálisan tájékozódni, végül úgyis csak a megérzéseidre kell hagyatkoznod, ha nem szeretnél lezuhanni, a te döntésed, hogy mit kezdesz az információval. Útrakészen álltunk a vízummal a kezünkben Pakisztánba, amikor kiderült, hogy a fixerünket, aki tolmácsolt és segített volna nekünk a forgatáson, fejbe lőtték, amikor egy drogcsempész útvonalat próbált épp feltérképezni. Döbbenten álltunk, és végül nem utaztunk el. Lehet, hogy hiba volt, lehet, hogy életünk legjobb döntése, valószínűleg soha nem fogjuk megtudni.

A kérdésre, hogy miért nem forgatnak Magyarországon, azt felelték, hogy több mint négyezer újságíró van Magyarországon, miközben nagyon keveseknek adatik meg, hogy a világ legtávolabbi pontjairól hozhatnak haza történeteket, ezért semmiképp sem adnák fel azt a havi egy órát, amikor ablakot nyithatnak a világra, kicsit görbe tükröt is tartva a nézőknek.

Van egy másik oka is annak, hogy egyelőre nem szeretnénk Magyarországról filmet készíteni - mondta Cseke -, méghozzá az, hogy szeretjük a függetlenségünket, és nem szeretnénk bekerülni semmilyen skatulyába. Márpedig ha itthon bárki bármiről bármit mond, azt rögtön elkönyvelik egyik, vagy másik politikai oldalra, és már nem önmagában mondott valamit, hanem egy politikai tábor oldalán.

Ezt végtelenül megalázónak érezzük - egészítette ki kollégáját S. Takács -, ezért sokszor inkább kussolunk, és mesélünk a burmai helyzetről vagy újabban a törzsekről, tőlük is rengeteget lehet tanulni a normális együttélésről.

106 komment

Címkék: média milla corvinus sajtószabadság dokumentumfilm cseke eszter on the spot s takács andrás digitális újságírás inkább kussolunk politikai tábor

A bejegyzés trackback címe:

https://nemtetszikarendszer.blog.hu/api/trackback/id/tr814459685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Svéd · http://iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=8910844 2012.04.19. 01:03:49

Mókás, hogy itt pont az történt amiről András a Corvinuson beszélt: mondott valamit, ami ezesetben egy maximális kormányellenes kontextusban, kormányellenes tartalommal lett felruházva, ezáltal baloldalivá vált, pedig ő tényleg nem akart. Itt szeretném megjegyezni, hogy a rendszer nekem sem tetszik, nálam fidesz ellenesebb olvasótok kevés van. De ezt nem tudtam szó nélkül hagyni, mert ez esetben nem csak Veletek, de S. Takács Andrással is egyetértek. Nem vagyok meggyőződve róla, hogy Ti is értettétek, mire gondolt :P

Larry Silverstein 2012.04.19. 01:12:49

No meg aztán a Spektrum jobban is fizet, mint az itthoni hírgyárak.

De a hozzáállás okos és teccik.

l_andras 2012.04.19. 01:26:40

@Svéd: Szerintem arra gondolt, amit a te hozzászólásod is bizonyít. Mert te beskatulyáztad a saját szád íze szerint, miközben Ő az ország általános morális állapotáról beszélt.

bretman 2012.04.19. 01:38:34

@l_andras:

Neked is igazad van, meg Svédnek is. A cikkből pont nem az derül ki, amit Svéd ír, de azáltal, hogy ezt adták címnek, mindenki ezzel az attitűddel kezdi el olvasni. Holott a tudósítás alapján messze nem ez a gondolat tűnt az előadók számára legfontosabbnak...

bretman 2012.04.19. 01:41:32

Amúgy meg mi az a fixer? Vagy ki? A cikk alapján egy tolmács/idegenvezető, de azt mér nevezik fixernek?

szájhúzó kutya · http://szajhuzokutya.blog.hu 2012.04.19. 02:56:03

Mindez szép csak a millának mi köze mindehhez? Ha valaki szeretne kimaradni a politikából azt illene tiszteletben tartani és nem ide rángatni! Ez pontosan ugyanaz a tetű kádárista tempó mint amit a mostani elit csinál!

Lezland · http://euroszkeptikus.blog.hu 2012.04.19. 03:26:18

A cikk maga jó, és politikailag pártatlan, de az, hogy az elvileg sajtószabadságról szóló blogban ilyen címet adtok neki, hát az elég tré, és nem kicsit populista. Jobban kéne vigyázni erre.

András azok miatt az emberek miatt nem politizál nyilvánosan, akik pár kimondott szó alapján ismerni vélik az egész lényedet és létezésedet.

Ha kritizálod az EU-t, szélsőjobbos vagy. Ha szélsőjobbos vagy, jobbikos és náci vagy. Ha pedig náci vagy, nyilván kitessékelnéd az összes kisebbségit az országból - ez ellen az egy-bites gondolkodás ellen kéne harcolni.

Igaz, Milla?

[c] 2012.04.19. 03:37:05

@Lezland: Ja, meg hogy aki liberális ill. baloldali, az magyar- és keresztényellenes.

Stefi, a baranyai evangélikus sváb parasztlány 2012.04.19. 04:48:19

Gyomorforgató írás ez attól a Millától, amely örömtáncot járt Pesty László dokumentumfilmjének betiltása után.

Kibaszott liberálbolsevik csürhe!

Walter Hartwell White 2012.04.19. 05:33:28

Na lassan csak megjönnek a "polgári" hangok...

nu pagagyí 2012.04.19. 05:34:33

@Stefi, a baranyai evangélikus sváb parasztlány: Ezzel kapcsolatban lásd "Csak a Szél" című filmmel kapcsolatos kormányzati hozzáállást. Az igazán a gyomorforgató, ha a hatalom pofázik bele szuverén alkotók dolgába.

Ahmet · http://www.tinylittlebigthing.blog.hu 2012.04.19. 05:42:33

@bretman: Azért, mert nem tolmács, és nem is idegenvezető. Nincs rá magyar kifejezés. Olyan ember, akinek jó helye kapcsolatai vannak. Ő az, aki ismer valakit, akinek a nagybátyja tud valakit, aki tud egy telefonszámot, ő tudja, hogy kinek és mennyi baksist kell adni, és ő tud szívességet kérni itt-ott.

gebsi42 2012.04.19. 06:12:17

@Stefi, a baranyai evangélikus sváb parasztlány: "Kibaszott liberálbolsevik csürhe! " Ez valami evangelikus imádság vagy áldás?

KopaszMercis 2012.04.19. 06:36:01

@Svéd:
Van abban nemi finom ironia, hogy ugyanazt csinalod, amivel a blogot vadolod..

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.04.19. 06:58:24

@Svéd: "...mondott valamit, ami ezesetben egy maximális kormányellenes kontextusban, kormányellenes tartalommal lett felruházva,..."

Ez nekem nem jött át. Nem a kormányról vagy a fideszről beszélt, hanem a kétosztatú magyar valóságról. Az pedig nem csak a fideszről, hanem az egész magyar politikai közhangulatról szól.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.04.19. 07:01:21

Olvasva a kommenteket (legalábbis azok jelentékeny részét), olvasva poszt szerencsétlen címadását teljesen igazat kell adnom Andrásnak.

Combat Gear Admin · http://combatgear.blog.hu 2012.04.19. 07:03:10

@bretman: Fixer: Tolmács-idegenvezető-sofőr. Ő az aki lefixálja a dolgokat, ismeri a helyieket mivel ott él, ezáltal helyismerettel is rendelkezik.

RowiwClub (törölt) 2012.04.19. 07:09:28

Nahát, még létezik a Milla?

WinG 2012.04.19. 07:16:54

Azok után, hogy milyen egyoldalúan, kontextusból kiragadva lett bemutatva Orania, talán jobb is.

/manens 2012.04.19. 07:27:10

@Stefi, a baranyai evangélikus sváb parasztlány:
Szerintem meg szégyeld magad, hogy minden, teljesen indifferens témába bele tudsz hányni, amúgy jobbosan.

jozicsenko 2012.04.19. 07:43:49

"A kérdésre, hogy miért nem forgatnak Magyarországon,"

a választ már egyszer megadtátok: hoztok egy aláírt kérvényt és betiltatjátok, ha nem megfelelő nektek :-)

igen, százezren a sajtócenzúráért! :-))

(a srácok meg szimplán ki akarnak maradni ebből: jön egy politikai oldal és rájuk telepszik, hogy magukat igazolja...)

nu pagagyí 2012.04.19. 07:52:25

@jozicsenko: Hadd derüljek egy kicsit, a szerinted súlytalan Milla, hogyan mérhető a teljhatalommal rendelkező állampárthoz. Ha lenne valami olyan mondanivalójuk, ami dicsérné a hatalmat bátran elmondanák, a legrosszabb esetben kapnának egy Kossuth díjat.

magyar ember teli szájjal 2012.04.19. 07:55:16

Hát még sajnos várnotok kell, amíg újból igazságos adóemelés lesz. De kitartás, eljön annak is az ideje.

Szabad Gábor 2012.04.19. 08:06:03

"...gyakorlatilag rettegésben él az ország kétharmada (ez az igazi kétharmad), mert nem tudja, mit hoz a holnap, egy fillér beruházás nem érkezik ide lassan két éve, hogy sorra zárnak be kis üzletek és óriáscégek egyszerre, egyetlen népe nincs a nagyvilágnak, kivel nem vagyunk fasírtban..."

www.vagy.hu/tartalom/cikk/2109_magyarorszag_megujult

Wagem 2012.04.19. 08:13:29

Milla..ti is kussolhatnátok már a szerencsétlen gittegyletetekkel.
Reménytelen bagázs..Honnan kapjátok a millákat?
Hányan teszitek azt zsebre??
Mondjatok véleményt a Tátrai ügyről,ha van.

nu pagagyí 2012.04.19. 08:16:30

@wagem: "Mondjatok véleményt a Tátrai ügyről,ha van.". Bár nem vagyok Milla, de vélaményt mondok. Koncepciós per előkészülete folyik Tátrai ellen.

livengood 2012.04.19. 08:18:44

Nem tetszik az On The Spot, mert leereszkedő, felületes, tipikusan olyan mint amiket általában az angolszászok csinálnak. Valójában ahogy a riporterek nem ismerik meg azt a világot ahol járnak, így bennünket is félre tájékoztatnak. Szóval a hamisság nem tetszik.

Lescol 2012.04.19. 08:31:01

Valahogy nem sajnálom, hogy most nem túl aktívak Onthespoték. A riportfilmjeik rengeteg hibával vannak tele, az afganisztáni rész katona és tapasztalati szemmel nézve vérlázítóan szar és tele van beállított valótlan részekkel. A többiben is sok bukta van.
Amit a szakmában elértek csak a sorozat elkezdéséig tiszteletre és elismerésre méltó. Ismerem a munkásságukat, de ezekkel a riportokkal elkúrták. Kb olyan mint az a rádiós riporter aki a hotelszobában adta elő az éló bejelentkezésnél hogy lőnek rá és közben zörgött az edényekkel.

álljanak elő valami igazi riporttal, ne beállított mű szarokkal.

Nils. H 2012.04.19. 08:32:35

"Márpedig ha itthon bárki bármiről bármit mond, azt rögtön elkönyvelik egyik, vagy másik politikai oldalra, és már nem önmagában mondott valamit, hanem egy politikai tábor oldalán.

Ezt végtelenül megalázónak érezzük - egészítette ki kollégáját S. Takács -, ezért sokszor inkább kussolunk...."

És azzal, hogy mindezt így, ebben a blogban, ezzel a címmel a millások hozzák le, maga a milla sem tesz mást, mint az ONTHESPOTot megpróbálja betuszkolni a saját politikai térfelére.

Gusztustalan.

samuelfisher 2012.04.19. 08:35:42

Tetszik, ahogy állítólag megszűnt a sajtószabadság meg rettenetes önkényuralom van, de nem tudom úgy megnyitni az index.hu-t, hogy ne legyen jobb oldalt kirakva pár tucat a kormányt szakmányban fikázó heccblog közül néhány (na jó, hogy nem lógjon ki nagyon a lóláb, néha beteszik a nívót meg a mandinert is - bár lehet, hogy ezt is Nobilis parancsára teszik, ahogy azt is, hogy a sok világvége-hangulatot terjesztő, blikkfangos című cikk közé néha bekerül 1-2 a kormánnyal szemben enyhébb cikk is a zindexen).

Szó se róla, semmi baj ezzel, csak furcsa ahogy egy diktatúrában élve állandóan azt harsogják a fülembe, hogy mennyire szar és mennyire rettegnem kell. Azt gondolná az ember, hogy egy diktatúrában mást sem hallhat, olvashat az ember, mint a hatalom propagandáját, a netet meg cenzorok figyelik, az ilyen blogokat meg időnként törlik, íróikat beviszik, minimum, mint Kínában mondjuk. :) De az index az ország egyik legnagyobb netes portálja, amit ráadásul a kormány ellenfelei szerint már lassan 1 éve bevett a hatalom, nyilván ez a blog is burkolt kormánypropaganda akkor, csak nagyon ügyes.

Wagem 2012.04.19. 08:36:38

@livengood: A jelenlegi szakaszban négy eljárás folyik ellene.Sukoró,Bábolna,Mal zrt..
Elég erős koncepciók.
És honnan a 200 milla??
Ki fizeti,és miért?
Te,én..vagy az adófizetők??
Vérlázító.
Valakiknek innen kell a kampánypénz.
Ezért kell elzavarni az össze volt kommunista bírát.

os2_fan 2012.04.19. 08:44:21

Azért nem forgatnak Magyarországról, mert ilyet a Spektrum nem rendelne meg. A csatorna ugyanis eladja ezeket a riportfilmeket más országokba. Mo-i állapotokról szóló film, sajna, az itthoni politikai besorolás mellett, nem eladható külföldön.

Hatos villamos 2012.04.19. 08:56:13

Fiktívusz egy elsőcikkes szerző, - legalábbis ezen a nicken - de máris jó messzire elsomta a kalapácsot: a címadás szándékosan torzító, és átpolitizált.
Nem voltam ott, így csak az utolsó két bekezdés alapján tudom értelmezni az S. Takács üzenetét.

Mit sugall a cím? Azt, hogy a Mo.-n uralkodó légkörrel az On The Spot-osokat zavarja, ezért inkább nem nem forgatnak itthon. (ez ugye a jelenlegi kormányt fikázná.)
És mit sugall a két utolsó bekezdés? Azt, hogy a szekértáborozás, megosztottság zavarja őket, nem szeretnének nyíltan beskatulyázódni, ezért inkább nem nem forgatnak itthon. (ez pedig nem a jelenlegi kormányt fikázza, hanem a politikát általában teszi felelőssé.)
Micsoda különbség! És most ez a cikk (is)hozzájárult ahhoz, hogy az On The Spot még később fog itthon forgatni. Árokásásból jeles!

zsozsi68 2012.04.19. 08:59:34

@Svéd: Ugyanezt 2-3 éve is elmondhatta volna, ha kérdezik. Akkor jobboldalinak tartanád?

Épelméjű 2012.04.19. 09:04:54

mit vártatok a millától?
ezt tudják...

és még pénzt is gyűjtenek, lol
sőt, van aki ad is, lol

windex 2012.04.19. 09:15:07

@Fermentátor: nem is ez az állítás. figyelem: "lett felruházva" - ez épp azt jelenti, hogy eredetileg nem olyan volt a tartalma. hanem pártatlan, sőt, távolságtartó. de nagyon tipikus, két szó ("inkább kussolunk" - majd a már nem is általuk mondott "miért nem forgatnak megyerországon") kiemelésével úgy állítják be OTS-éket, mintha. pedig az eredeti szövegkörnyeezetben milyen más minden. ugyenemde?

/manens 2012.04.19. 09:20:40

@Stefi, a baranyai evangélikus sváb parasztlány: Stefi, ne baszkalóggyá'má' velem ! Én se itt születtem, de ami jár, az jár. Oszt' jónapot !

Commandante Jayasuriya 2012.04.19. 09:28:11

@livengood:

Teljesen igazat adok neked!
Felületes, és nyeglén semmitmondó szösszenetek. Csak azoknak mondanak valamit, akiknek nincsenek információik, vagy soha nem jártak a filmekben szereplő országokban. Sajnos nem különbek azoknál, akik egy itthon befizetett, 10 napos csoportos turista út után osztják az észt.

Csak egy példa.
2005 óta jó néhány alkalommal jártam Srí Lankán, hosszabb időn át éltem abban a országban. Ezek után gondolom nem tűnik szerénytelenségnek, ha azt mondom magamról, hogy jól ismerem a helyi viszonyokat. Ezért én az ott forgatott filmjüket, és annak teljesen felületes, és hamis állításait majdnemhogy személyes megtámadtatásként éltem át.

Az a gyanúm, hogy a Frey Tamás távozása után támadt űrt próbálják betölteni, a kor szellemének megfelelőre fazonírozva.

Round_robin 2012.04.19. 09:28:42

Két amatőr hülye.
Szenzációhajhászás, freitamás-féle fos.
Egy fillért nem ér a munkájuk.

jozicsenko 2012.04.19. 09:31:45

@nu pagagyí: a dagonyázó malacoknak a pocsolya a világ: ezt látják, nekik ez a mindenség: nektek pest határán kivül nem osztanak lapot, közötök nincs az ottani élethez: csak elesett kisebbséget és gonosz nácikat láttok mindenhol...

noakkor: a nevében egymillió embert képviselő társaság 100.674 főhöz jut el a facebookon.

hogy hányan szavaznának rájuk, az más kérdés...

Kossuth-díj: életművet díjaznak vele -igen, politikai kapcsolat alapján osztják, de ez van, nem a bravo levrovata szavazza meg a díjazottakat: így osztották a díjat a gyurcsány kormány alatt, így osztják most is...

a fenti srácok 4 éve dolgoznak: szép eredmény, de szerinted életmű?

873ujr3rk 2012.04.19. 09:35:50

bzmg hat mar a cimben pontosan ugy hazudtok mintha eloszor az atv aztan a z echo kepzesen toltatok volna le vagy 10 evet. ti akartok valtozast ?
megalazo.

Anti Anyag (törölt) 2012.04.19. 09:36:22

Érdekes, hogy "Milla" poszton van ez, mert ezt a gyakorlatot a kádár rendszer után épp a balliberális média alakította ki. Akkoriban jobbos médiáról nem is nagyon lehetett beszélni.

Ez olyannyira elterjedt, hogy bár most már van jobbos média, mégis a balliberális az, aki meghatározná, mi "európai" és az egész pc "újbeszél" kialakulása a ballibhez köthető.

Egészen nyilvánvaló, hogy ha ez a két riporter pld. a cigányokról készítene riportot, többek között épp az a poszt követelné, hogy tiltsák őket be. Mint az már megtörtént.

AnnaKarenina77 2012.04.19. 09:41:39

Teljesen igazuk van, a műsoruk pedig zseniális, tegnap láttam a legújabb filmjüket a Törzsek sorozatukból... Messze lemossák az elődjeiket és pont azért, mert hitelesek! A japán adásuk után japánok köszönték és méltatták a filmet, az iráni után iráni barátaim voltak oda, Burmát meg a BBC vettet át :) Gyerekek, le a kalappal! Itthon meg csak így tovább, okosan!

R Daneel Olivaw 2012.04.19. 09:52:24

Tényleg van, aki beveszi ezt az onthespot baromságot?
Csak néhány kérdés:

1. "Suli mellett" (ahogy ők is mondták) miből volt pénzük beutazni az egész világot? Az azért nem két fillér, és ilyen helyekre nem repül olcsó fapados légitársaság? És az utazáshoz még hozzájönnek az ottani költségek (szállás, tolmács, vezető, stb.). Ha ezeket összeszámoljuk, akkor láthatjuk, hogy két egyetemista ezt nem nagyon engedheti meg magának, kivéve ha valaki finanszírozza nekik az egészet. Akkor meg már teljesen más az egész helyzet, és máris nem igaz a kép, amit állítanak magukról.

2. Hogy férkőztek hozzá megközelíthetetlen elnökökhöz, ENSZ főtitkárhoz? Ezt a kérdést érdekes módon az előadáson is megemlítik, csak épp nem nagyon válaszolnak rá...

3. Ha én megpróbálok bemenni a Spektrumhoz vagy már tévétársasághoz, hogy hoztam egy filmet, amit én forgattam, nagy eséllyel még a recepción sem jutok túl.

Ez a két gyerek kb annyira hiteles, mint Frei Tamás a "bérgyilkossal". Megrendezett, előre leszervezett jelenetek (ezek után a valóságtartalom is kérdéses). És persze az is kérdés, hogy a számlákat ki fizeti...

Éhes_ló 2012.04.19. 09:54:48

A milla már a nevében is hazudott és hazudik.
A sajtószabadság millás értelmezése is hasonlóan aljasan hazugnak bizonyult egy riportfilm betiltását követelő aláírogatásuk után.
Ebben a postban is hozták a szokásos formát, manipulálnak és hazudnak.

AnnaKarenina 2012.04.19. 09:55:50

Az ún. jobboldal még csak annyira sem értelmes, hogy felfogná, vagy úgy tesz, mintha nem fogná fel, a Milla a sajtószabadság védelmében jött létre, ami nem jobb-, vagy baloldali sajtószabadság, hanem "csak" sajtószabadság. Aki a Milla ellen beszél, az nem tesz mást, mint OV és kormányzása mellett beszél, aminek nincs is már annyi köze a politikai oldalakhoz. Egy rendes, tisztességes jobboldali sem érthet egyet ezzel a rendszerrel, vagy legalább is annak rengeteg elemével. A Milla nem jobb-, vagy baloldali, ezt csak a kormánypártiak akarnák így láttatni, akik nem bírnak azzal szembesülni, hogy bizony ez a magyar világ nem minden világok legjobbika. A Milla az elégedetlenség pártfüggetlen mozgalma, megnyilvánulása, ezért bármit és bárkit a szájára vehet.:)
Az On the Spot remek, még akkor is, ha valaki többéves helyben élés után felületesnek találja:), mert olyan dolgokat mutat meg országokról, amiket turistautazás során, vagy a hírekből nem tudunk meg. Lehet, hogy egy szelet valamiből, de az a szelet igaz.

Fermentátor · http://fermentator.hu/ 2012.04.19. 10:01:50

@windex: Nem igazán értem, hogy most mit is akartál mondani. De tényleg! :)

Round_robin 2012.04.19. 10:03:44

@AnnaKarenina: "Aki a Milla ellen beszél, az nem tesz mást, mint OV és kormányzása mellett beszél,"

Honnan veszed ezeket a faszságokat? Ki a fasz vagy te, hogy ilyeneket kijelents?

Idióta sötét birka.

AnnaKarenina 2012.04.19. 10:12:11

@Round_robin: Ugyan semmi kedvem ilyenekkel kommunikálni, mert hát látszik, hogy a megértés apró szikrája sem villant fel, de még egyszer: a Milla pártállástól függetlenül tartja össze a jelenlegi rendszerrel elégedetlen embereket, akik száma a jelen rendszer működése révén csak növekszik, mert az érdeksérelmek nem csökkennek, hanem szaporodnak.
Remélem, azért te a jelenlegi rendszer haszonélvezője vagy, mert ha nem, akkor az elég szánalmas dolog.:)

dex.ion 2012.04.19. 10:18:33

@AnnaKarenina77: hát a tegnapi sajnos marha unalmas volt:(

morgo1229 2012.04.19. 10:20:42

@AnnaKarenina: egy szelet kb annyit ertesz a "rendszerbol"
Nemtom akkor is ilyen elkeseredett voltal amikor az oszodi beszed elokerult ? Keptelen vagy megfogalmazni, hogy a milla miert is kuzd.

AnnaKarenina 2012.04.19. 10:23:25

@873ujr3rk: @Hatos villamos: @windex: Csak azért nincs igazatok a címadással kapcsolatban sem, mert az "inkább kussolunk"-ból még nem lehet semmire sem következtetni, aki pedig elolvassa a posztot, megérti, hogy mire vonatkozik a figyelemfelkeltő cím.:)

AnnaKarenina 2012.04.19. 10:24:31

@morgo1229: Hát akkor talán fogalmazd meg.:) Személyeskedésen kívül nincs nektek semmilyen érvetek.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.04.19. 10:24:38

Azért az beszarás, hogy épp Cseke Eszter és S. Takács András köpi pofán a milla, pusztán azzal, hogy egy sajtószabadságos blogba beteszi.

Ha agyatok lenne kedves milla észrevettétek volna, hogy nevezettek nem azért nem készítenek ittnoni témát, mert nincs sajtószabadság, hanem azért hogy egyik politikai formáció se tűzze őket zászlóra, illetve az ellen ne turházza le őket emiatt.

Erre ti kéretlenül karóba húzzátok őket.
Gratula.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.04.19. 10:25:42

@Trompf: épp Cseke Eszter+t és S. Takács András+t

lemaradt a -t tárgy.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.04.19. 10:28:15

@AnnaKarenina: ha majd a milla ugyanolyan mereven elutasítja az MSZP-t és Gyurcsányékat akkor majd elhiszem.

De jelenleg közös bulikat szerveznek, kritika helyett.
Pedig az ATV semmiben nem különbözik a Hír-TV színvonalától, és az M1 elfogultsága se volt különb az MSZP alatt. Mitöbb majdnem darabra ugyanannyi embert rugtak ki ők is.

morgo1229 2012.04.19. 10:28:53

@AnnaKarenina: Hat en nem tudom megfogalmazni ha agyonutnek se.

Éhes_ló 2012.04.19. 10:29:04

@AnnaKarenina: valami hihetetlenül undorító ordas módon hazudsz te szerencsétlen és nem is kell hózzá sok munka, hogy ezzel szembesítselek te agyatlan barom:

hirszerzo.hu/nyuzsi/2012/3/21/Pesty_es_a_romak_cenzurasikert_unnepel_a_Mi_1YZ35Z
A köztévé nem ismétli meg a cigány-magyar együttélésről szóló Pesty-filmet. A kár azonban már bekövetkezett.

"Ez valami egészen zseniális. A sajtószabadságért létrejött társaság ünnepli, hogy sikerült letiltatni egy dokumentumfilm ismétlését. A sajtószabadság hőseinek új mottója: ‘Maradéktalanul elégedettek azonban akkor lehetnénk, ha a jövőben fel sem merülne, hogy ilyen, vagy akár ehhez hasonló műsort sugározzon bármelyik csatorna.’ Nincs ezeknek semmi baja a cenzúrával, hacsak az nem, hogy nem ők állíthatják össze a tiltólistát..."

mno.hu/vezercikk/milla-a-nulla-1062968

"A Setét Jenő roma aktivista nevével fémjelzett csoportosulás azonnal produkált 1400 tiltakozót, akik közt voltak főhivatású aláírók, különös ismertetőjelükkel a volt SZDSZ-hez fűződő gyöngéd viszonyukkal, de odasorjázott a „civil” LMP-s országgyűlési képviselő vagy a civilként Kanadában kormányt fasisztázó jogvédő is. A film betiltását a leghangosabban az Egymillióan a Magyar Sajtószabadságért, vagyis a Milla üdvözölte. Fel sem tűnt, hogy ezzel tökéletesen lenullázták létük célját, a sajtó- és véleményszabadság védelmét. Magyarázatként majdnem megdicsérték az egyébként mélyen lenézett Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alapot (MTVA). A jelenség: „iskolapéldája annak, hogyan kell fellépni a kirekesztő véleményekkel szemben, nem hatósági tiltással, hanem civil ellenállással alulról fölfelé.” Blabla."

Szánalmas hazug hülyék vagytok, akik saját magatokat járattátok le, még segítség sem kellett hozzá buktortól...

AnnaKarenina 2012.04.19. 10:32:30

@Trompf: Na még sokadszor: Miért is ne írhatna a Milla a két riporterről? Ha a két riporter kijelenti, hogy azért sem csinálnak itthon riportot, mert függetlenek akarnak maradni a politikától, akkor ez nem csak a baloldalra, hanem az ún. jobboldala is vonatkozik. Már pedig a jobboldalon mintha jóval erősebb lenne az "aki nincs velünk, az ellenünk van" hozzáállás (ld. itteni kommentek jó része:), mert hát mindenki komenista, vagy liberálbolsi, ha nem ért egyet a szép új világgal, így a Milla is. Szánalom.

AnnaKarenina77 2012.04.19. 10:34:45

@AnnaKarenina: Ezek szerint miattad kellett felvennem a 77-es számot - nice to meet you:) Hogy a jobboldal értelmi szintjét egy az egyben miért söpröd le, nem tudom felfogni...
Ahogy a sok csökött agy mindkét oldalon azt nem tudja felfogni, amin kurva jót röhögtem tegnap, hogy t.i. az M1-en futó Onthespot végén bemondták, hogy a műsor médiapartnere a HVG! Felfogod? A közmédián fut egy műsor, és a HVG a médiatámogató. MICSODA? EZ MEG HOGY LEHET? Hát úgy, hogy van néhány ember még ebben az országban, aki fölé tud emelkedni ennek a mindent elrohasztó kettéosztottságnak, a minőség jegyében, és a spotosok tökéletesen megfelelnek mind a Spektrumnak, mind a BBC-nek, mind a HVG-nek, mind az m1-nek, sőt! még az Európai Tanácsnak is. Beszarás

AnnaKarenina 2012.04.19. 10:35:20

@Trompf: Milyen közös bulikat? A Milla rendezvényeit nézd meg, kik, miért mennek el. Ez számít.

AnnaKarenina 2012.04.19. 10:40:15

@Éhes_ló: Csak a személyeskedés.:) Nem ér, mert nem érv.
Pesty dok.filmjét nem láttam, de ezek szerint bemutatta az M1, csak az ismétlésétől tekintettek el.
Mivel nem láttam, így csak általánosságban mondhatom azt, hogy sajtószabadság sem egyenlő a sajtószabadossággal, mert van úgy, hogy valaki súlyosan emberellenes, közösségellenes tartalmakhoz követeli magának a sajtószabadságot. Megemlíthetem példaként a Jobbik tiszaeszláros parlamenti hányását, vagy Breivik esetét, akinek bírósági mondandóját jogosan nem adják közre a norvégok.

AnnaKarenina 2012.04.19. 10:43:30

@AnnaKarenina77: Kedves névrokon, ezt írtam:
Az ún. jobboldal még csak annyira sem értelmes, hogy felfogná, vagy úgy tesz, mintha nem fogná fel, a Milla a sajtószabadság védelmében jött létre, ami nem jobb-, vagy baloldali sajtószabadság, hanem "csak" sajtószabadság.
Vagyis benne van, hogy van, aki nem érti (de erről az itteni hsz-ekből is tájékozódhatsz) és van, aki nem akarja érteni.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.04.19. 10:44:06

@AnnaKarenina: "Már pedig a jobboldalon mintha jóval erősebb lenne az "aki nincs velünk, az ellenünk van" hozzáállás"

Ez nem egészen így van..
Teszem azt baloldali színház igazgató kinevezésekor senki nem tiltakozik, jobboldali esetén meg kimegy az összes baloldali zokogva tüntetni.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.04.19. 10:45:14

@AnnaKarenina: Hát megnéztem és meghallgattam őket.
Nagyjából Gyurcsány ugyanazt mondja három utcával arrébb, mielött átmegy hozzátok együtt tüntetni.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.04.19. 10:50:18

@AnnaKarenina: Ez fasza.. Nagyon fasza..
tehát ha jól értem akkor van a milla értékrendje által elfogadott sajtó szabadságáért áltok ki csak és kizárólag.
Akkor ezt kéne mondani.

És akkor mindjárt világossá válik, hogy miért nem volt semmi bajotok Gyurcsány alatt pl a Köz-TV-vel, a sajtó támogatások rendszerével, vagy a 2006-os magyar veréssel sem.

AnnaKarenina 2012.04.19. 10:51:25

@Trompf: Az a jobboldali egy szélsőjobbos volt, ezt így elfelejted megemlíteni:), akit annyira még az ún. jobboldal sem akart annyira.:)
A Gyurcsányis megjegyzésedhez meg már nem is fűznék semmit, ilyen az, amikor a Millát összegyurcsányozzák. Ez egy érdek, kormányérdek. Remélem, te is haszonélvező vagy, különben nem érdemes.:)

AnnaKarenina 2012.04.19. 10:52:51

@Trompf: Ez nem a Milla értékrendje, hanem a józan ész és emberiesség értékrendje. De látom, hogy nincs miről vitatkoznunk, mert a mi értékrendünk nem lehet azonos soha.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.04.19. 10:54:31

@AnnaKarenina:
Szóval a szélső jobbnak nem lehet színháza, csak a legvadabb liberálisoknak.

És akkor mi a véleményed az "Aki nincs velünk, az ellenünk van" kapcsán a Bozsik Yvett sztoriról a Trafó kapcsán ?
Bozsik Yvett talán mégcsak nem is jobboldali, de azonnal közellenség lett, ahogy egy ismert balos helyére pályázott.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.04.19. 10:55:37

@AnnaKarenina: Ezt valószínűleg jól átod, hogy a mi értékrendünk nem lehet azonos soha.

Hisz az én értékrendem szerint a te értékrended nem kell cenzúrázni, a tied szerint meg az enyémet igen.

Még szerencse hogy eközben te véded a sajtószabadságot... .DDDDD

AnnaKarenina 2012.04.19. 11:00:18

@Trompf: Istenem, istenem... Uncsi ez. Találtok egy tetszetős érvet: te véded a sajtószabadságot, ha-ha, aztán itt vége is van a dolognak.
Ha érted: nagy különbség van aközött, hogy nem tetszik a rendszer és aközött, hogy történelmi tényeket tagadnak, vagy történelmi tényeket kreálnak ahhoz, hogy népcsoportok ellen uszítsanak. Az utóbbinak nem járna a sajtószabadság. (Persze azért tudjuk, hogy ők is rendelkeznek vele. Ezért kissé álszent a vádaskodásod.)

Éhes_ló 2012.04.19. 11:00:39

@AnnaKarenina: vagy van szabadság, vagy cenzúra van.
hirszerzo.hu/nyuzsi/2012/3/21/Pesty_es_a_romak_cenzurasikert_unnepel_a_Mi_1YZ35Z
A köztévé nem ismétli meg a cigány-magyar együttélésről szóló Pesty-filmet. A kár azonban már bekövetkezett.

"Ez valami egészen zseniális. A sajtószabadságért létrejött társaság ünnepli, hogy sikerült letiltatni egy dokumentumfilm ismétlését. A sajtószabadság hőseinek új mottója: ‘Maradéktalanul elégedettek azonban akkor lehetnénk, ha a jövőben fel sem merülne, hogy ilyen, vagy akár ehhez hasonló műsort sugározzon bármelyik csatorna.’ Nincs ezeknek semmi baja a cenzúrával, hacsak az nem, hogy nem ők állíthatják össze a tiltólistát..."

AnnaKarenina 2012.04.19. 11:02:10

@Éhes_ló: Biztosan megvolt az oka ennek, Pesty munkásságát ismerve. Van, ami csak uszít, nem dokumentál. Trompfnak már nagyjából leírtam mindent.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.04.19. 11:04:32

@AnnaKarenina: Ha pusztán a megjelnés bizonyítja a szabadság létét, akkor miről szól ez az egész szerveződés ?
Nagyobb média megjelenésetek van, mint az LMP-nek, és vagy 10-szer több helyen sírtok hogy nincs szabadság, mint ahányan egyáltalán leírják, hogy hazudtok.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.04.19. 11:06:42

@AnnaKarenina: Erről beszélek kedves AnnaKareninna..

Röhejes, hogy szabadságért küzdessz, miközben leírsz embereket, véleményeket.
RÖHEJES nagybetűvel.
Álszent.

Neked számít legjobban a kizárólagosság.
Aki tud érvelni, gondolkodni annak nincs szüksége kizárólagosságra.
Te pedig ezt igényled a kommentjeid szerint.

Éhes_ló 2012.04.19. 11:09:05

@AnnaKarenina: NEM A CENZOR DOLGA ELDÖNTENI KI MIÉRT ÉS MIT SZÓL A KÖZHÖZ.
Ezt a sajtószabadságért küzdőkként illene tudnotok.
Tudjátok is.
A bajotok azzal van ,hogy nem TI vagytok a cenzorok, hanem mások.

Ezért is vagytok hazugok és csalók.

Anti Anyag (törölt) 2012.04.19. 11:12:09

Gondolom, cigány-riportot szívesen csináltak volna, de féltek attól, hogy a Milla betiltatja.

AnnaKarenina 2012.04.19. 11:13:42

@Trompf: A szabadság nem szabadosság. Az egyes ember szabadsága addig terjeszkedik, amíg a másikét nem sérti. Ha sérti, már nem beszélhetünk szabadságról. Ezért nem lehet(ne) ember- és közösségellenes eszméket terjeszteni. Ha ezt nem érted, arról nem tehetek.

AnnaKarenina 2012.04.19. 11:16:46

@Éhes_ló: Ott hazudsz, hogy szó nincs cenzúráról. A ti az ordas eszméiteket terjesztitek rendesen. Ahogy te fellépsz a véleményem ellen, úgy lépek fel én a te véleményed ellen. Ez elég kiegyensúlyozott, nem? Szóval ne erőltesd ezt a "ti vagytok a cenzorok" vonalat. Értelmetlen.
Jobbikosok kíméljenek.

Peetee 2012.04.19. 11:29:52

Hajrá fiatalok; nem is kell itthon forgatni, van arra elég hatáskeltő médium. Azért szeretünk benneteket, mert a Bolygónk ritkán látott arcát sohan em látott szemszögből mutatjátok be. Ez a kulcs; csak így tovább.

RowiwClub (törölt) 2012.04.19. 11:32:11

"ordas eszméiteket", a barna eső mikor jön? Beszarás.

fidzsi 2012.04.19. 11:41:33

Engedelmet, hogy droidként belepofizok! Az én olvasatom/értelmezésem a szóban forgó megjegyzéssel
kapcsolatban a következő. Nálunk senki nem lehet középen, mert azt egyik oldal sem tűri. Mindkét oldal hangadói, reprezentánsai, szimpatizánsai
ideológiájuk/világnézetük/helyzetértékelésük totalitására törekednek, azaz minden, attól eltérő
értékelés rontja az övékének érvényesülését, ezért
elfogadhatatlan. Minden megjegyzés patika mérlegre
kerül és gazdája besorolódik a barát-ellenség skatulyák valamelyikébe. Mindkét oldal azzal áltatja magát, hogy ezt a másik oldal kezdte, vagy
nagyította fel. Sajnos vagyok olyan idős-túl a hatvanon- hogy tanúsítsam, ez a felosztás már a
rendszerváltás hajnalán működött. Ez szép közös gyümölcse a két "tábornak". Gratula!
Ja, és még annyit, a két tehetséges gyerek ebből a
végső soron antidemokratikus/antiliberális és
nem kis mértékben idegölő huncut játékunkból akar
kimaradni. Joggal.
Tisztelettel. fidzsi, droid de Magóg-

2012.04.19. 12:03:50

@Anti Anyag:

Hehe, telitalálat :)

2012.04.19. 12:08:25

@Stefi, a baranyai evangélikus sváb parasztlány:

Szerintem a libbant faszkalapok tényleg azt képzelik, hogy Pesty kicenzúráztatása teljesen rendben van. Ezért ontják tovább a baromságokat.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2012.04.19. 12:23:32

Nem azt a csajt csocsoresztek meg az arabok Egyiptomban? Elotte meg amerikai getto gengszterekkel pozolt valami kepen

valójábannemberci 2012.04.19. 12:24:21

Nekem az nagyon szimpatikus bennük, hogy egy olyan helyszínen kezdték a történetet, ami itthon nagyon nincs a helyén kezelve.
Gázával tudjuk, hogy melyik oldal foglalkozik itthon (segítek: a széljobb).
Az OTS adásából viszont az is kiderült, hogy melyik oldal Izraelben (segítek: a baloldal).

De más, hasonló nemzetközi helyzetek is vannak, ahol az itteni politikai felállás teljesen eltér az ottani helyitől, vagy éppenséggel a nyugatitól.
Ezért nem is csodálom, hogy a hazaival nem akarnak foglalkozni.
Itt minden máshogy van.

blaubner 2012.04.19. 12:46:49

annyiban megértem a döntésüket, hogy ha itthon forgatnának, akkor hamar kiderülne, hogy mennyire felületesen mutatnak be egy-egy témát.

szórakoztató a műsoruk, de nekem nagyon hiányzik belőle a professzionalista felkészülés és hozzáállás.

megint 2012.04.19. 12:54:30

Nagyszerű műsor, nagyon bátrak és megpróbálnak hitelesek lenni, a nyugati szemetet ugyanúgy bemutatják mint pl a 3. világ szemetét. Az állandó hungarikummal(tehát , hogy itt minden szar, máshol meg minden jó) ne is foglalkozzanak, költözzenek ezek ki Szudánba, vagy Afganisztánba és utána elmondhatják, hogy változott-e a véleményük mély szegénységről, és a demokráciáról . Azt meg leszarom, hogy ha éppen baloldaliak, felőlem viktor imádók is lehetnek, a műsor sztem rendben van, és ez a lényeg.

Tapmancs 2012.04.19. 13:08:55

Ez a Cseke Eszter és Takács András egy pár?

kewcheg 2012.04.19. 13:22:03

Miskolcon egy dombon a belvárosban sok szegény roma él, hatalmas szeméthegyek közepette. Én az ő helyükben elmennék oda és felelősségre vonnám az illetékeseket hogy hogyan hagyhatják, hogy szegény emberek, kisebbségek ilyen nagy szemét közepette éljenek?Miért nem segít senki? Szerintem ilyen témájú riport a "Milla" nevű rendezvénynél is megfelelne...

Anna~Karenina (törölt) 2012.04.19. 13:24:27

@AnnaKarenina: Szerintem nem kellene mások nevében beszélned, mások szándékait, hozzáállását megítélned. Ha nem tetszik a rendszer, vedd be még egyszer, nem ez a jelmondatotok?
Egyébként CsE az egyiptomispot óta lett mérhetetlenül ellenszenves, amikor volt annyi esze, hogy belekeveredjen fiatal szép európai nő létére a tüntető arab, ránézésre 99 % férfiból álló tömegbe. (Mondjuk az a tömeg inkább volt milla, mint ti.) Utána meg csodálkozott, hogy nem tisztelték benne a nőt, (Egyiptomban, teccikérteni, ahol a nők nem igazán vannak emberszámba véve, mint az arab világban általában), meg taperolták és inzultálták. Erre mondta volna Kuncze: minek ment oda?
Tudom, hogy a molesztálásra nincs magyarázat semmilyen körülmények között, de basszus, én sem ugrom be a cápákkal teli tengerbe, vagy ha bele is ugrok, nem sír a szám, hogy kiharaptak a seggemből egy darabot.

hoseman 2012.04.19. 13:30:52

fixer a faszom.... amúgy jó csaj ez a Cseke...
..azt meg ugye senki sem gondolja hogy...

jozicsenko 2012.04.19. 13:45:31

@AnnaKarenina: "a Milla a sajtószabadság védelmében jött létre, "

írod

elfelejtve, hogy Pesthy filmjét betiltatták

vagy a nyelveden: cenzúráztattatták volna, ha le nema adták volna korábban

persze így, most 6* többen tudnak a dologról, mintha csendben maradtatok volna, ráadásul a youtube-on fenn van

azt a gaz-galád-náci youtube-ot mikor tiltatjátok be?

jozicsenko 2012.04.19. 13:46:15

@jozicsenko: cenzúráztattátok volna...

mindegy, nyelvbotlás

a lényeg, hogy magatok vagytok a ballib cenzorbizottság...

AnnaKarenyina 2012.04.19. 14:31:14

A poszttal nem is foglalkoznék. Annyira szánalmasan gyenges és hazug, hogy szót sem érdemel.

Azt meg, hogy ez a két gyerek hol csinál riportfilmet, teljesen leszarom. Egy a lényeg, ne kelljen megnéznem a szarjaikat. Sajnos a Spektrumon belefutotta néhány riportfilmjükbe. Köztük olyan országról is, amelyiket történetesen jól ismerek. Sajnos, amit ők nyomatnak, az a túlhájpolt szar, felületes, érdemi ismereteket nélkülöző, nagyotmondó filmecskék. Tipikusan a médiaidiótáknak szakmányban gyártott műanyag műsorok. A legidegesítőbb benne pedig az, hogy erőszakosan magukat teszik a középpontba. A filmjeik arról szólnak, hogy figyu, eljöttem ide is, milyen frankón jófej és menő vagyok. Szakmai alázat, profizmus zéró. Csak mert tudják kezelni a kamerát, nem lesznek jó riporterek. Sajnos az egész ondöszpot nem több, mint Frei Tamás 2.0.

GennagyijGolovkin 2012.04.19. 15:15:11

Tulajdonképpen ezek csak azt mutatják be, amit a fixer a szájukba ad.

Éhes_ló 2012.04.19. 20:25:11

@AnnaKarenina: amiről te itt hebegsz az bizony az ordas mocskos cenzúra maga: Te - mint ítész cenzor - döntöd el mi az ordas és mi nem, miközben vonyítasz, ha mások a te eszméidről, mondanivalódról döntik el, hogy ordas és társadalomellenes.
Számotokra az a sajtószabadság ha ti vagytok a cenzorok és ti döntitek el ki mit mondhat és mit nem.
Közötök nincs a szabadsághoz és szólásszabadsághoz.
Doktriner ballibbant barmok vagytok, ráadásul annyira hülyék, hogy képtelenek vagytok egyl épéssel is előre gondolkodni legyen szó hazug névválasztásról (milllllla??? mi?) vagy cenzúráért való hisztéria:
hirszerzo.hu/nyuzsi/2012/3/21/Pesty_es_a_romak_cenzurasikert_unnepel_a_Mi_1YZ35Z
A köztévé nem ismétli meg a cigány-magyar együttélésről szóló Pesty-filmet. A kár azonban már bekövetkezett.

"Ez valami egészen zseniális. A sajtószabadságért létrejött társaság ünnepli, hogy sikerült letiltatni egy dokumentumfilm ismétlését. A sajtószabadság hőseinek új mottója: ‘Maradéktalanul elégedettek azonban akkor lehetnénk, ha a jövőben fel sem merülne, hogy ilyen, vagy akár ehhez hasonló műsort sugározzon bármelyik csatorna.’ Nincs ezeknek semmi baja a cenzúrával, hacsak az nem, hogy nem ők állíthatják össze a tiltólistát..."

mno.hu/vezercikk/milla-a-nulla-1062968

"A Setét Jenő roma aktivista nevével fémjelzett csoportosulás azonnal produkált 1400 tiltakozót, akik közt voltak főhivatású aláírók, különös ismertetőjelükkel a volt SZDSZ-hez fűződő gyöngéd viszonyukkal, de odasorjázott a „civil” LMP-s országgyűlési képviselő vagy a civilként Kanadában kormányt fasisztázó jogvédő is. A film betiltását a leghangosabban az Egymillióan a Magyar Sajtószabadságért, vagyis a Milla üdvözölte. Fel sem tűnt, hogy ezzel tökéletesen lenullázták létük célját, a sajtó- és véleményszabadság védelmét. Magyarázatként majdnem megdicsérték az egyébként mélyen lenézett Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alapot (MTVA). A jelenség: „iskolapéldája annak, hogyan kell fellépni a kirekesztő véleményekkel szemben, nem hatósági tiltással, hanem civil ellenállással alulról fölfelé.” Blabla."

Szánalmas hazug hülyék vagytok, akik saját magatokat járattátok le, még segítség sem kellett hozzá buktortól... .

d'Alember 2012.04.20. 21:08:57

Szóval a millának vége, és most "beszéljünkinkábbmásról"?

Persécuté Persécuteur 2012.04.23. 11:12:27

@samuelfisher:

"Tetszik, ahogy állítólag megszűnt a sajtószabadság meg rettenetes önkényuralom van, de nem tudom úgy megnyitni az index.hu-t, hogy ne legyen jobb oldalt kirakva pár tucat a kormányt szakmányban fikázó heccblog közül néhány"

Az internet a második nyilvánosság. Tudod, ők az ellenállók, a gonzók, a gerillák. A csekély, mindössze 1,5 milliós napi olvasottságú index és a kb. ugyanilyen olvasottságú origo az ellenállás utolsó pislákoló mécsesei a totális kormánypárti médiauralom közepette.

Sz.Erika 2014.07.02. 16:16:50

Nem két ember forgat, nem két ember vág, nem két ember szerkeszt, nem két ember kutat. Komplett stáb és csapat áll az On The Spot mögött. Mégis ketten veszik át a díjakat, fogadják az elismeréseket....és kérkednek is vele, hogy ketten "csodát műveltek".
süti beállítások módosítása