Támogasd a Millát!

Támogasd a Millát!

A Millát továbbra is csak veletek együtt tarthatjuk mozgásban, csak így működik. Csak rátok számíthatunk! Kérjük, ha van rá lehetőségetek utaljátok át egy-két órányi munkabéreteket támogatásként, persze ha nagyobb összeg jön, azt különösen köszönjük!

Köszönettel:

a Milla szervezői

Millamédia Nonprofit Kft. (CIB Bank)
HUF: 10700244-67439111-51100005
HUF IBAN: HU85 1070 0244 6743 9111 5110 0005
EUR: 10700244-67439111-50000005
EUR IBAN: HU43 1070 0244 6743 9111 5000 0005
USD: 10700244-67439111-50100002
USD IBAN: HU22 1070 0244 6743 9111 5010 0002

Egymillióan a magyar sajtószabadságért a Facebook-on

Előre az unortodox igazságszolgáltatás felé!

2012.05.19. 10:29 uj_szerzodes

Egy többlépcsős unortodox igazságszolgáltatási reformra van szükség, amely lehetővé teszi a társadalmi elvárások becsatornázását a büntető igazságszolgáltatásba.

Lynching-Lige-Daniels-1920-Texas.jpg

(Képünkön a társadalmi elvárásokra közvetlenül reagáló igazságszolgáltatás látható.)

 

A KIM válaszra méltatta a TASZ bloggereinek írását, amelyben kifogásolták, hogy a miniszter úr levélben próbált nyomást gyakorolni az igazságszolgáltatásra, megsértve ezzel a hatalmi ágak elhatárolásának demokratikus elvét. A válaszban a KIM értetlenségének ad hangot írásaink tartalma és felháborodott hangvétele miatt, szerintük Navracsics miniszter úrnak esze ágában sem volt beleavatkozni a bírák munkájába, ennek alátámasztására mellékelték is az eredeti levelet, amit a Kúria elnökének küldött. Az már természetesen csak a TASZ jogvédőinek megátalkodottságát bizonyítja, hogy a levél szerintük inkább még jobban alátámasztja azt az állításunkat, hogy itt bizony beavatkozás történt. Ezek a jogvédők mindig a csomót keresik a kákán, absztrakt elvekhez ragaszkodnak és nem értik a reálpolitika kihívásainak súlyát. Miért nem állunk tehát hozzá pozitívan?


Fogadjuk el a megingathatatlan tényt, hogy a társadalmi elvárásoknak befolyásolniuk kell a bíráskodást, hiszen, mint ahogy a miniszter úr fogalmazott, másként megrendülhet a büntető igazságszolgáltatásba vetett állampolgári hit. Nem akarunk a nemzeti együttműködés gátja lenni, inkább annak motorjává kívánunk válni! Ehhez akkor egy többlépcsős unortodox igazságszolgáltatási reformra van szükség, amely lehetővé teszi a társadalmi elvárások becsatornázását a büntető igazságszolgáltatásba.


1) Először is, kezdjük a jogászképzéssel. Az első lépéseket itt már megtette a kormány azzal, hogy alaposan megnehezítette a fiataloknak azt, hogy jogi pályára adják a fejüket, hiszen elég kevés térítésmentes hely áll a rendelkezésükre. A kevés jogász jobban kontrollálható, mint a sok. De magát a jogászképzést is át kell alakítani, hiszen a jövőben a képzett büntetőjogásznak nem holmi paragrafusmagoló strébernek kell lennie – új órákat kell bevezetni az olyan haszontalan tárgyak helyett, mint az alkotmányjog vagy a büntető eljárásjog. Ilyen például a „Bevezetés a társadalmi elvárások szociometriájába” és a „Morális pánikkeltés anatómiája”, illetve a „A hatalomkomform ítélkezés technikái”. 


2) Aztán ott van a bírói kar. Itt is szép eredményeket ért már el a kormány az öreg fafejek nyugdíjazásával, ők már úgysem értik az új idők szavát, ragaszkodnának itt holmi bírói függetlenséghez. Egy kilenc évre megválasztott OBH elnök gondoskodik arról, hogy a társadalmi elvárások érvényesüljenek a bíráskodásban, akinek nem kell bajlódnia a társadalmi elvárásokkal sem, hiszen a határozatai nem nyilvánosak. Szuperül ki van ez találva: a társadalmi elvárások nem zavarhatják meg a társadalmi elvárások érvényesülését! Immár a legfőbb ügyészt is kilenc évre választják, ő is tudni fogja, hogy mik a társadalmi elvárások, nem fogja ebben megzavarni holmi parlament.

3) Javaslatot teszünk a Társadalmi Elvárásmérő Index (TEMI) kidolgozására, ugyanis a társadalmi elvárások objektív, tudományos igényű feltárása nélkül a bírók hogyan is tudnák megállapítani, hogy mi a helyes társadalmi elvárás? A végén még valami helytelen társadalmi elvárásnak is helyt adnának itt! Kezdeményezzük, hogy a TEMI kidolgozásával bízzanak meg egy független módszertani bizottságot, amelynek az elnökét a miniszterelnök nevezi ki, tagjait szigorúan szakmai alapon választja ki Áder János kilenc évre, határozatait pedig 20 évre titkosítsák.
lynching-marion-indiana-shipp-smith.jpgSikeres népi ítélőszék a 30-as évek Amerikájában.


4) Javasoljuk ezenkívül a Népi Ítélőszékek felállítását. A NÉSZ Kubatov-listák alapján kiválasztott reprezentatív tagjainak a köztelevízió pártatlan és kiegyensúlyozott hírműsorainak kötelező megtekintése után SMS-ben kell szavazniuk arról, hogy elég szigorúnak tartják-e a bíróság döntéseit azokban a kérdésekben, amelyeket a miniszter eléjük terjeszt. 


Hisszük, hogy javaslataink hazánk igazságszolgáltatásának javát fogják szolgálni, és kérjük a Miniszter Urat, hogy azokat szíveskedjen megfontolás tárgyává tenni – természetesen csak miután a Miniszterelnök Úrral erről négyszemközti konzultációt tartott. Nem vagyunk mi képmutatók, tudjuk, hogy működik a reálpolitika!

56 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nemtetszikarendszer.blog.hu/api/trackback/id/tr434525493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Link Elek 2012.05.19. 10:52:48

elore is bocsanatot kerek, de en szivesen megneznem, ahogy Simicskat es Puchot egy ilyen nepi "iteloszek" meglengeti.
stilszeruen az ut jobboldalara kene kerulnie Simicskanak, a baloldalra Puchnak.

röhögő 2012.05.19. 17:50:54

El tudnék képzelni egy olyan népszavazást, amelynek kérdőíve az alábbiként néz ki.

"Ön szerint kié legyen az 1-es számú lámpavas a Kossuth téren, a Parlament előtt?

Orbán Viktor
Lázár János
Simicska Lajos
Kövér László

Kérjük X vagy + jelet tegyen az Ön által választott név mellé!"

És így szépen sorban megszavaztatnám az összes lámpavasat a Kossuth téren.

hehe64 (törölt) 2012.05.19. 18:00:45

Az ötlet nem új.

"A törvények nem alapulhatnak többé azon a nézeten, - mondja Göring birodalmi tábornagy, - hogy van absztrakt, a néptől teljesen független jog… A törvényhozó nem helyezheti az értelmi absztrakciókból eredő önkényt a népjog helyére."

hehe64 (törölt) 2012.05.19. 18:02:04

Minta is van.

"Népi igazságszolgáltatás csak olyan eljárással lehetséges, amely a nép előtt érthető s amely épp oly biztos, mint gyorsan ható jogsegélyt nyújt. A feleknek és képviselőiknek tudatában kell lenniük, hogy az igazságszolgáltatás nemcsak őket, hanem egyúttal és elsősorban a nép egészének jogbiztonságát szolgálja. Egyik félnek sem szabad lehetővé tenni, hogy a bíróságot valótlanságokkal félrevezesse, vagy munkaerejével a per gonoszindulatú, vagy hanyag elnyújtása révén visszaéljen. A jogsegélynek, amire mindenkinek igénye van, megfelel a kötelesség, hogy a per becsületes és gondos vezetésével a bírót az igazság megtalálásában segítsék.

A bírónak feladata oda hatni, hogy az eljárás rövidre fogott vezetése és a felekkel való szoros érintkezés révén minden vitás ügyet alapos előkészítés után, lehetőleg egyetlen tárgyalással tisztázzon és eldöntsön. Kerülnie kell az elnapolást, ha azt sürgős tárgyi indokok nem kívánják, s meg kell akadályoznia, hogy az eljárást elkésett előadásokkal elnyújtsák.

Csak így lehet, teljes szóbeliséggel és közvetlenséggel eljutni az élő eljáráshoz, amely módot ad a bírónak az igazság biztos felderítésére és amelynek lefolyását a felek megértik és bizalommal fogadják."

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2012.05.19. 18:04:00

Sikeres népi ítélőszék :

www.youtube.com/watch?v=Vtbj3jnz2xk

Marian Cozma - videófelvételek a gyilkosság előt

Stefánia kisasszony KME (Keresztény Magyar Ember) 2012.05.19. 18:13:38

@röhögő:

Na, a "demokrata" álarcod mögött azért csak megvillant az igazi arcod, te mocskos liberálboslevik zsidó dög. Kun Béla vére folyik az ereidben, gyilkolni, romolni, zülleszteni és bomlasztani akarsz. Tele vagy elfojtott indulatokkal, mert amikor belenézel a tükörbe, egy disznófejű büdös zsidó tekint vissza rád. Ne aggódj, hamarosan eljön az idő, amikor majd ipari módszerekkel foglyuk eltakarítani fajtádat Európából.

Guillaume sous guillotine 2012.05.19. 18:24:09

nekem meg az nem tetszik hogy pesti liberális hülyegyerekek akarnak véleményformálók lenni. nőjetek fel és gyertek le vidékre borsodba körbenézni mi a helyzet!

flazz 2012.05.19. 18:26:07

ti aljas, patkányok vagytok! persze amikor a háborús bűnösöket kell üldözni, akkor nem általkodtok 70 évig üldözni. a kommunizmus irányítói pedig csak azért nem üldözitek, mert a kb-k nagy többségében a fajtátok ült. a történelmi igazságtételt még egy darabig lehet húzni, hazalsztani, de előbb utóbb el fog jönni az igazság napja...
bármennyire is alattomosan működik a fajtátok, a világ nagyobbik részének már kinyilt a szeme.

flazz 2012.05.19. 18:28:26

@röhögő: számalmas, ahogy megpróbáljátok a mostani kormányt lejáratni nem értek velük mindenben egyet, főleg abban nem hogy nem kezdtek el egy mindenre kiterjedő, véres elszámoltatást. persze csak azért nem mert a kaftánosok nagy számban a soraikban is ülnek).

herut 2012.05.19. 18:33:49

Jogállamban (!) a közvéleményt jelentősen felháborító bűncselekmények tetteseit igen is példás büntetésben részesíti a független bíróság.
Ez nem lincselés átvetítése,a jogi korlátok között történik.

herut 2012.05.19. 18:37:20

@flazz: Neked meg üldözési mániád van? A töketlen,stb.magyar politikusok tehetetlenségét,esetleges bűnét ne vetítsd egyetlen népre sem!Az elmúlt húsz évben lett volna mód megmutatni,hogyan kell vezetni egy országot nem sikerült!Pontosan az olyan mentalitás miatt,amilyen a tied.

Ebcsont 2012.05.19. 18:45:53

Most nem értem a puffogást egyik oldalról se! :) Csak annyi történt, hogy hülye kérdésre hülye válasz született.
Navracsics Miniszter Úr rosszul tette fel a kérdést. A kérdés helyesen így hangzott volna:
Egy köztiszteletben álló személy gyilkosa (mint például egy bíróé) is számíthat-e a felsőbb fokú bíróságok a Cozma-ügyben is megtapasztalt nagy vonalúságára?

mahet 2012.05.19. 18:48:02

@ZZidane: ha ilyen kedvesen hívod az embereket.. :) Nem csoda, hogy a munkaadók se mennek.

Elhiszem, hogy sok a probléma Kelet-Magyarországon, de nem hiszem, hogy az a megoldás, hogy Magyarország maradék részét is megpróbáljátok lerántani arra a szintre.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2012.05.19. 18:48:32

Új hitelek felvétele is társadalmi elvárás. A magyar kétpofára habzsolni akarja a hiteleket.

Hajrámatty!

És valaki mondja meg hogy ki az a valaki aki majd megmondja!

pjm 2012.05.19. 18:53:19

@Stefánia kisasszony KME (Keresztény Magyar Ember): Az nem zavar, hogy a főnökötök, akit a keresztre szegeztek, sőt annak az apja és anyja is az a fajta volt, vagy nem?

vezér01 2012.05.19. 18:57:46

@Link Elek: Vagy fordítva,mellékbüntetésként.

Sir Galahad 2012.05.19. 19:03:03

Értem a Milla kényszeredett iróniáját, de tartok tőle, hogy mint a legtöbb akciójuk, ez is kontraproduktív lesz. A legtöbben ugyanis azt gondolják, nincs rendjén, hogy másodfokon enyhébb ítélet született a Cozma-ügyben. Az értelmiségi elit szemszögéből lehet helyteleníteni, hogy erre egy miniszter levélben hívja fel az igazságszolgáltatás egyik prominensének figyelmét, s még azt se mondom, hogy ebben szemernyi igazság sincs. Az alapkérdés azonban nem ez, hanem hogy a többség helyesli-e az enyhébb ítéleteket - így azt gondolom, a Milla fellépése eleve kudarcra van ítélve.

RowiwClub (törölt) 2012.05.19. 19:05:42

Jó magasra kössétek, hadd gyönyörködjünk az utolsó táncában!
Gyurcsányt valamiért kihagyta a kedves kommentelő.

magyar ember teli szájjal 2012.05.19. 19:06:07

Szerintem térjünk vissza minden ballib álmához, ahhoz amikor a stolbuciktól mi kérünk elnézést, az önvédelem pedig bűncselekmény (kivéve ha írásban nyilatkozik az elkövető arról, hogy rossz szándéka van).

vezér01 2012.05.19. 19:10:07

A megélhetési rettegők figyelmébe ajánlom : a 9 évre
bebetonozott fideszes Kúria főnök simán elküldte Navracsicsot a fenébe.
Amúgy pedig miért is ne lehetne megkérdezni a szent
bíróságot egy ilyen helyzetben? Épp elég vaj van a fülük mögött.

Blogger Géza 2012.05.19. 19:10:09

Ez borzalmasan gyenge és demagóg lett... Ennél még Dopeman is jobbat írna.

tapasz13 2012.05.19. 19:17:02

@Stefánia kisasszony KME (Keresztény Magyar Ember):
Ha valaki ennyire tahó mint te vagy -minek kérkedik vele.Személyiségi zavaraid vannak-neked orvos kéne.

livengood 2012.05.19. 19:17:28

Hazudnak állandóan. Vagy másként: igen flexibilis a véleményük. Orbán minden reggel közli katonáival, hogy mi az aktuális fideszes vélemény. Mi hülyék meg elemezgetjük, vitatjuk, elgondolkodunk. Minek?

Hazudnak!: "Oszt' jó napot."

Például az állami pártfinanszírozás megszüntetését épp fontolgatja Orbán, bár korábban a megtartás mellett érveltek. Természetesen állandóan a népre hivatkoznak. Lehet, hogy két év múlva április egyik reggelén épp az ellenkezőjét gondolja majd:

"Mit tartana igazságos pártfinanszírozási rendszernek?"
2011. áprilisában Lázár János válasza:
"Először is átláthatónak kell lennie. A választók nem fognak igazságosnak tartani egyetlen pártfinanszírozási rendszert sem addig, amíg átláthatatlan. Az lenne jó, ha a választók megértenék, hogy a pártok pénzbe kerülnek, és jobb, ha ezt a pénzt az államtól kapják, mint ha ellopják. Ennek az alapfelismerésnek az elérése történelmi vívmánya lenne a mostani parlamenti ciklusnak, és nekünk meg kell tennünk az első, talán legfontosabb lépéseket.":

index.hu/belfold/2012/05/19/partfinanszirozas_lazarnak_igaza_van/

És ez már a hányadik ilyen!!!???

kpityu2 2012.05.19. 19:24:05

Felháborító, hogy bírálni merészelik a független bírákat! Mindenki tudja, hogy ítéleteik az isteni zsinórmértékhez igazodnak, hogy merészeli bírálni holmi halandó.
Döntéseik igazsága fel sem fogható az együgyű pórnépnek, ítéleteik borotvaéles szillogizmussal születnek.
Ha egy bíró azt mondja, hogy Kaiser Ede követte el a móri mészárlást, akkor az úgy is van.
A bíróság az emberiség és a természeti törvények felett áll, nem tartozik senkinek elszámolással. Punktum.

Pepibubó 2012.05.19. 19:31:47

Esküdtszéki bíráskodást!
Erről kell népszavazás!
Nem kétséges az eredménye.
Kíváncsi lennék az "ellenérvekre" a mai helyzetünkben.

is 2012.05.19. 19:39:19

@hehe64: itt a két pont. újabb párhuzami elem. itt a nemzeti szocializmus rendszere épül, egyelőre zsidóüldözés nélkül.

herut 2012.05.19. 19:41:54

@Stefánia kisasszony KME (Keresztény Magyar Ember):

A tíz parancsolat mond neked valamit? Csökkenthetetlen agyú kategória!

Hertelendi 2012.05.19. 19:47:44

@Stefánia kisasszony KME (Keresztény Magyar Ember):

A "kisasszony" szopás után mindig be szokott nézni ide. Belefingik a levegőbe, vagy az is lehet, hogy a szájából jön ez az írtózatos bűz, aztán eltűnik.
Ő egy ilyen ember.

Hertelendi 2012.05.19. 19:54:54

@Blogger Géza: Hát te aztán nagyon meg tudod ítélni, hogy mi a gyenge és mi nem.
Ostoba majom vagy, ráadásul még szerepelni is akarsz.
Remélem csak egy van belőled, így reménykedhetünk a kihalásodban.

Wagem 2012.05.19. 20:09:24

@röhögő:
Gyurcsány,Hunvald,Puch,Ron Weber,Görényi,
Bajnai
Oszkó
Hagyó
Demszky
Vadai..etc..etc..hosszú a lista.
..és a jó K-va anyád.Bár én vele kezdeném h Kisz@rt.

klorofil 2012.05.19. 20:12:48

Ha már olyan rossz állapotban van a gazdaság, hogy a pártoktól is megvonnák a betevőt, akkor a bíróságoknak is el kellene fogadniuk, ha az államadósság csökkentés érdekében megszűnik a finanszírozásuk.
A társadalmi elvárásokra közvetlenül reagáló itélkezés - a tehetségkutató műsorokhoz hasonlóan - emelt díjas SMS-ekkel történne, ami egyrészről az államadósság-csökkentő alapot, másrészről az államkasszát (telefon-adó/illeték) gyarapítaná.
A fenti módon az ítélkezés abszolút demokratikus lenne, és csökkentené az országunk függőségét is.

Hertelendi 2012.05.19. 20:20:15

@wagem: Na ezek vagytok ti
Téged is felhúzunk! Közvetlenül a cigány után!

Wagem 2012.05.19. 20:28:26

@Hertelendi: Húzzátok ti a büdös kurva anyátokat retkes cigány bérencek.
Téged meg megbaszlak a hugod hátán Pákó.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.05.19. 20:30:10

@kpityu2: így van!

a bírák (meg az orvosok) nem tévednek, mert ők szent tudományos iskolákban jártak, és a tudomány SOHA nem téved

ezt minden értelmiségi/ateista/liberális index olvasó tuggya, ezért is választották meg vezetőjüknek példaképüket, Dopeman-t!

az értelem nevében! több liberalizmust! tiltsuk le a cigányokról szóló filmeket!

Hertelendi 2012.05.19. 20:34:00

@wagem: Lógni fogsz! Készülj! És ez nem vicc!

röhögő 2012.05.19. 20:54:56

@wagem: Én anyádat nem vettem bele. Te is csak egy kis gyáva szar vagy a neten keresztül. Egyszer összejönnénk mondjuk ketrecharc szabályok szerint, tolókocsiban töltenéd az életed hátralevő részét.

Első mohikán 2012.05.19. 21:02:35

Wagem,Hertelendi és a többi hasonló: Ti már eddig is lógtatok eleget, legalábbis az iskolából, de minimum akkor, amikor az észt és az intelligenciát osztották. Gratulálok!

pocaklakó minimanó 2012.05.19. 21:25:14

Ha csupán a társadalmi elvárásokról lenne szó, még érthető is volna a dolog.

De amikor egyes rétegcsoportok elvárásainak beépítéséről van szó... ja, bocs', az mehet.

Lúzerbrigád!

komplikato 2012.05.19. 21:32:31

@herut: "Jogállamban (!) a közvéleményt jelentősen felháborító bűncselekmények tetteseit igen is példás büntetésben részesíti a független bíróság."

Egy lófaszt, jogállamban minden hasonló súlyú bűncselekményt egyformán büntetni KELLENE, mert milyen az, hogy van aki még 5-7 évet sem ül gyilkosságért más meg csak azért kapja meg (az általam is keveselT!) maximumot, mert ő híres embert késelt meg? Nem gáz, hogy bolti kaja lopásért meg a pisztolyos gombászásért meg 8-12 évet adtak? Minden rendben van?
Az sem gáz, hogy ha átlag ember akár gyalogosan súlyos balesetet okoz, megkapja a 1.5-2 évet, de a "híres embereknek" néha ezt még a többedik ittas/drogos hepaj után sem kell, mert háborog miatta a nép?
Szerinted EZ normális?
Legyen súlyosabb a BTK, gyűjtsünk rá szavazatot, de akkor mindenki kapjon gyilokért minimum 20 évet, szándékosért meg 40-et, legyen halmazati büntetés amerikai mintára és legyen valós életfogytiglan. De addig igen is gáz, hogy ha hallasz egy gyilkosságról ami felháborít azért kapjon többet valaki amiről meg nem tudsz azért meg ne.
A jelen esetben a max. kiszabható 5-15 évből kapott valaki 18-at és ezt kevesli egy politikus, ne beleszóljon az ítélkezésbe, hanem szóljon szépen bele a törvényalkotásba amikor ilyen gagyi büntetéseket osztanak gyilkosságért. Nehogy már csak ez az egy gyilkos kapjon csúnya büntit, a többi meg röhögve leülőst.

pocaklakó minimanó 2012.05.19. 21:39:14

Mit érdemel az a bűnös, aki...

részegen ül autóba és
drogozott is és
ilyen állapotban balesetet okozott és
nem először már és
megsérültek benne és
igyekezett elosonni a helyszínről és
mást meggyőzni a balhé elvállalásáról?

Ha Átlag Béla, akkor azóta is rohad rajta a műanyagbilincs, de ha Stóll Juci, akkor a "társadalmi nyomás" hatására a bíróság hajlandó lazábban értelmezni a kiszabhatókat.

És az idióta millások meg csodálkoznak.

hehe64 (törölt) 2012.05.19. 22:01:03

@is: Még ha csak ennyi lenne a párhuzam...

mg007 2012.05.19. 22:03:26

mekkora szar poszt

Ludovikás Levente 2012.05.19. 22:23:55

Mókás amikor a Milla Petőfi arcképével próbálja eladni a szalonliberalizmust a maga hülyegyerekes módján.

Hogy is van ezzel az "akasszátok fel a királyokat" szöveggel, ejnye-bejnye hát miféle liberális maga Petőfi polgártárs? Halálbüntetés, ráadásul bírósági tárgyalás nélkül?

Ad Dio 2012.05.19. 22:48:11

Ez a poszt kinek szól?

Érzésem szerint nem lett túl erős. Ráadásul egyetértek az előttem szólóval: kontraproduktív. Nagyon sokan keveselljük a Kozma-ügy tetteseinek büntetését.

gigacherry 2012.05.19. 22:57:49

@ZZidane:
"nekem meg az nem tetszik hogy pesti liberális hülyegyerekek akarnak véleményformálók lenni. nőjetek fel és gyertek le vidékre borsodba körbenézni mi a helyzet!"

Miért, ott okos gyerekek vannak? :-)

gigacherry 2012.05.19. 23:18:54

@flazz: Te most kiről is beszélsz tulajdonképpen? Kinek a fajtájáról? Mi a te fajtád, és melyik az, amelyiktől elhatárolódsz, amelyiket szidod?

gigacherry 2012.05.19. 23:21:35

@magyar ember teli szájjal: Én "ballib" vagyok és nekem nem ez az álmom, nem bírom Stohlt. És neked mi az álmod egyébként?

gigacherry 2012.05.19. 23:23:10

@vezér01: Mi az a megélhetési rettegő? Fizetnek valahol a rettegésért? Én hülye meg itt ingyér csinálom :-) Neked fizetnek egyébként a hozzászólásaidért?
By the way, ha elküldte a fenébe, azt jól tette.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2012.05.20. 08:23:30

ez egy szánalmasan kontraproduktív poszt.

szóval akit zavar hogy gyilkosok buksisomogatás után röhögve hallgatják az ítéletet, az lincselne?

normális ember nem hasonlít lincselőkhöz állampolgárokat..... akik felháborodnak az újra és újra meghozott érzéketlen cinikus és enyhe ítéleteken....

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2012.05.20. 08:27:37

@gigacherry: nem. ott polgárháború felé robogó cigány magyar konfliktus van, és egyes területeket a cigányok terrorizálják (cserehát, ózd egyes területei, miskolc egyes területei) az ott élő, védekezésre képtelen idős magyar embereket. pl. erőszakkal veszik el házukat, ölik meg őket, az uzsorások uralnak településeket, mindent ellopnak amit az ember elvet (így nem vet senki) házakat (amikbe éppen nem lakik senki, vagy nyaraló) lebontanak....

a romkocsmák vagy a gödör mellől ez nem igazán látszik.

pocaklakó minimanó 2012.05.20. 16:42:43

Valaki belinkelné a millás idiótáknak azt a youtube-os videót, amelyikben a külföldről érkezett jogvédők elmentek a putrisorra jogvédeni, de kiszállni már nem akartak az autójukból?

Hát miféle rasszista jogvédők az ilyenek? :)

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2012.05.21. 07:16:49

Lincselés?
ja persze emlékszem már
Olaszliszka, Berzék.
süti beállítások módosítása